Posts

Showing posts from April, 2012

Jalan2 cuti mac:hari ke-2:Kuala Terengganu ke KualaGula,Perak

Image
Alhamdulillah..boleh sambung cuti bulan mac yang lalu. Hari kedua ni kami gerak kul 10.30 pg dari kuala terengganu. Beberapa minit perjalanan, anak2 sume tido..mamanye seronoklah boleh relaxkan.
anak2 dapat tidur dengan selesa..alhamdulillah

Oleh sebab, kami tak berhenti, saya sempatlah amik gamba sign board jalan yang kami lalu. Lalu daerah besut kemudian jertih..sepanjang jalan nih banyaklah sangat traffic light. Saya hanya melihat2 keadaan disitu dari lam kete jer. Kalo boleh kami nak sampai awal di kuala gula supaya anak2 leh main2.




Dah nampak dah signboard ke grik, jadi kami pun mencari tempat makan dulu..sebab nanti mungkin xde tempat untuk makan bila dah masuk laluan banjaran titiwangsa tu. Kami singgah restoran tepi jalan jer...tapi kat kelantankan tepi jalan pun makanan memang sedap, yang paling sedap sambalnye. Anak2 pula masih tidur lagi mungkin kepenatan bermain dan mandi kolam.

lam kete jer..tu yang amik gambar signboard je..
Rupernye bila dah masuk laluan banjaran nih..ad…