(your code)

Rakan seperjuangan ;-)

Friday, February 1, 2013

Hujung minggu pertama tahun2013

Assalamualaikum semua........
Hujung minggu kali ni kami anak-beranak bermain2 di taman kubang gajah. Senang sangat nak kejut anak2 bangun pagi kalo nak pergi taman.
Dengan xcitednyer "..mama, boleh bawa bola x.."...bawalah, nanti boleh main2 bola kat padang.

Kebiasaannya kami naik lori sebab nak angkut segala basikal anak2. Ada yang nak cycling, ada yang nak main bola...saya biasalah joging mana yang larat...he..he..

Dah siap joging saya pula main2 dengan anak2 manakala en. suami joging pula...kami suami istri nak menjaga kesihatan.

Aniq dengan hepinyer...peace

main passing2 bola....


Tapiii........Aniq lebih minat nak main air longkang pulak....inilah dia budak dok ngadap dinding 24 jam...jumpe macam nih x nak lepaskan peluang...saya biarkan jerlah selagi tak membahayakan dirinya.


lamalah pulak main air...sudahlah nak...



"Mama nak cheese.."..kata aniq..kalo nampak mama pegang hp snap sana sini die pun nk cheese...bukan cheese yang makan tu yer..ni trade mark aniq...

elok jer menongkat dagu...

Anak2 dah puas dan penat bermain, kami pun pergi makan sarapan di restoran bersama2...beriadah dengan anak2 memang menyeronokkan...disamping dapat mengeratkan hubungan kekeluargaan dan mengukuhkan sikap bekerjasama.

ok..jumpa lagi..zai jian ;-)



No comments:

Post a Comment