(your code)

Rakan seperjuangan ;-)

Wednesday, July 27, 2011

Buah hatiku..

Salam mesra buat semua..alhamdulillah..syukur..

Saya suka nak cerita pasal buah hati saya ni.Kalo gi memane atau kastemer ke..supplier ke datang, mesti cakap buah hati saya yang 2 orang ni sejibik. Memang kalo ikutkan dari mata kasar memang sama.

Dari mata saya sendiri sebagai ibu dan isteri ade banyak perbezaannya.Macam saya juga kadang2 tengok anak2 kawan2 sama macam ayahnye.

comel jer kan..

Tapi setahu saya seorang suami tidak boleh menyamakan isteri dengan anak perempuannya, ibu atau wanita yang haram dikahwini oleh suami..ini sudah jatuh hukum "zihar". Untuk lebih maklumat mengenai hukum zihar dan bahagian anggota yang terlibat boleh rujuk sini-HUKUM ZIHAR-

Semoga Amirul Fariz akan mengikuti jejak langkah papanya menjadi usahawan yang berjaya. Tak kisahlah dalam bidang apa pun, tapi lakukan sehingga berjaya. Wassalam




No comments:

Post a Comment