(your code)

Rakan seperjuangan ;-)

Tuesday, September 13, 2011

As salam buat semua rakan2...alhamdulillah di atas segala rahmat, nikmat dan rezeki mu Ya Allah..

Semasa bercuti raya haritu..kami cuti dari hari isnin hingga ahad...lama sangat..makanya..kami bawa sekali arnab2 ke kampung. arnab pun nak beraya jugakan. Kalolah ditinggalkan mahunya mati keras kat umah dengan kelaparan.

Tapi risau apabila arnab yang putih tu terbaring jer. Maybe mabuk sebab lalu kat karak. Arnab coklat dan hitam memang beli di Shah Alam, jadi dah ade pengalaman lalu kat karak sebab tu mereka aktif seperti biasa. 2 hari juga nak pulih mabuk tu.








Rasanye arnab2 ni seronok dok kampung sebab leh makan rumput israel dan pegaga sebanyaknyer. Boringkan hari2 makan palet jer.

Seronok juge dok tengok mereka bermain2 sebab tempat luas.

ok..jumpa lagi...



No comments:

Post a Comment