(your code)

Rakan seperjuangan ;-)

Sunday, September 11, 2011

Eidulfitri 2011

Salam mesra untuk semua rakan2...rasanya tak terlambat untuk saya mengucapkan "selamat menyambut hari raya eidulfitri".

Seperti biasa pagi raya pertama saya mesti di rumah mertua, petang baru ke rumah ibu bapa saya di Klang. Raya kali tidaklah semeriah tahun lepas, saya pun tak tahu kenapa. Tapi dirumah ibu bapa saya , saya rasalah berhari raya, yang tak tahan tu ada rendang kerang..walaupun resdung belasah jer, xde pantang2..nasiblah gatal seluruh muka.

Bagi saya, di hari raya, saya x puas hati kalo xdapat jumpe semua adik beradik, rasa sangat puas bila dengar khabar dari mereka. Mungkin inilah yang dikatakan " air yang dicincang tak kan putus".

Sehari sebelum raya saya berhajat nak masak rendang ayam, tapi haritu banyak pula kerja saya pegi setelkan segala bil2, pegi bank dan kemaskini bebrape kerja, sebabnye nak cuti seminggu, kenelah setelkan mana2 yang patut. Dengan nak kemas segala baju2..memang x sempat.

Sampai ke umah PIL dah petang, pastu malamnya sibuk pula mengemas rumah, bentang karpet, betulkan bunga2, lap lemari, kerusi dan vakuum sehingga kul 12 tengah malam. Memang x berendanglah kita. Bagi saya kalo xde rendang memang x lengkap, itulah juadah paling wajib dihari raya.

Beberapa gambar yang sempat dirakamkan di hari raya.











Semoga jumpa lagi, entri jalan2 dengan komuter.

No comments:

Post a Comment