(your code)

Rakan seperjuangan ;-)

Tuesday, March 29, 2011

Main2 di Taman Bandar, Temerloh


Salam buat semua pengunjung..Diharapkan semuanya sihat wala'fiat..Ahad lepas, selepas sarapan mama izan dan suami bawa anak2 bermain2 di taman bandar, temerloh.


Dah berbulan juga tak main2 kat sini. Disini ade 3 jenis playground yang pelbagai dan juga redup sebab banyak2 pokok2. Manakala di kubang gajah tempat baru siap, pokok pun x besar lagi.



gambar panorama playground "kapal"



Dah puas main kat playground "kapal". Main pula kat playground "naga"..layankan



amyra yang dah besar ni pun mengada nak naik buaian untuk baby



mama izan hanya nak seimbangkan jongkang-jongket tu..;P



sibuk nak manjat triangle


Anak2 pun dah penat, turn mama izan lak nak senaman menggunakan alat2 senaman yang disediakan. Sampai ke harini masih terasa sakit lagi otot2 di perut kesan dari senaman hari ahad lepas. Bersungguh nak maintain bahagian perut.








panorama kawasan alat senaman..




panorama pemandangan tasik dari tempat senaman.



anak2 memang puashati main. Sampai jer rumah,minum susu, semua tidur. wassalam jumpe lagi.

No comments:

Post a Comment