(your code)

Rakan seperjuangan ;-)

Tuesday, May 3, 2011

KLcc di malam hari

Salam ceria buat semua....walaupun setiap kali lek ke kampung kat klang atau sepang, tapi anak2 tak kenal KLCC. Maklumlah tinggal kat temerloh. Jadi, untuk memenuhi kehendak amyra yang sangat nak tahu pasal KLCC ni, kami pun bawa anak2 jalan2 di KLCC di malam hari. Masa ni malam selepas hantar mak ke KLIA di paginye..nak lek ke Temerlohlah ni, singgah sekejap.


Puaslah hati anak2 dapat melihat sendiri KLCC dari dekat. Kagum jer diorang, maklumlah kat temerloh paling tinggi pun 5 tingkat jer. Dah jalan2 kat taman tu, semuanye kelaparan, so jalan2 masuk dalam dan makan.


Kami bergambaran didepan KLCC...








Amyra yang amik gambar ni..




Anak2 dok nengok air pancut, sebab tu sume pandang belakang..



Mama izan harap amyra berpuashati. wassalam..


No comments:

Post a Comment