(your code)

Rakan seperjuangan ;-)

Tuesday, October 25, 2011

Rabbit park @ bukit tinggi

Alhamdulillah..kami punyai ruang waktu untuk beriadah bersama anak2. Hari senin yg lalu, cuti birthday sultan pahang. Puas kami fikir mane nak bawa anak2 ni jalan2. Suami saya cadangkan ke rabbit park, bukit tinggi.

Erm..oklah..lagipun 45 minit jer dari rumah. Asalkan cakap pegi rabbit park jer, dah xcited anak2 ni. Maklumlah, lama dah tak berjalan2. Mama dan papa sangat sibuk dengan kerja memasing. 

Kami biarkan anak2 main2 dengan arnab2...terasa sangat besar arnab2 ni, jika dibandingkan dengan arnab2 kami. Amirul fariz dan aniq sibuk nak bagi arnab2 makan. Tengoklah tu gayanyer..




aniq tak kasi mama pegang plastik makanan tuh..konon macam dah besar..


Kami pun nak tengok dengan lebih dekat arnab yang lain dalam sangkar. Macam2 ade, arnab ND hotot pun ade, tapi besar sangat. Makan apalah arnab2 ni. Layan gambar2 arnab ni...





tikus belanda pun ade..sesat agaknyer..tp cute sangat..


kesian burung merak ni..bulunye dah tercabut...


Sebenarnya kami saje je nak tengok macam mana cara penternakan arnab2 ni. Tempat tinggalnye macam mane..kononnyer kalo arnab2 kami dah membiak2 bolehlah buat tempat macam ni.

wad bersalin kelas 1

wad bersalin kelas 2


Anak2 ni kami biarkan mereka main kat playground sampai puas hati dan sampai kelaparan ajak balik..

muka dah boring..


Dah penat anak2 ni..kami bawa pegi genting sempah makan mac donald. Rase seronok bila tengok anak2 seronok. Lagi satu hari jer lagi nak terbang ke langkawi..k..wassalam..


No comments:

Post a Comment