Masak Gulatan makaroni chesse

Alhamdulillah..diberikan rezeki masa, wang dan tenaga untuk membuat gulatan ni. Bukannyer ape..sejak kebelakangan ni rasa macam malas nak masak. Dan dah muak makan nasi hari2. Sabtu lalu ade lebih sup campbell yang kami makan untuk sarapan..sure tak de sape nak makan lagi..erm..jadinya saya pun terasa nak buat gulatanlah. 

Terus google cari resepi ni. Saya pun dengan segera ke pasaraya (jalan kaki sebab dekat jer dengan umah) mencari bahan2 lain. Erm.. senang jer nak buat...tengok sebelah mata pun boleh..he..he..

Tak sabar rasenye nak makan. Sebab inilah kali pertama saya masak gulatan ni. Dan inilah hasilnya.....




Nak tahu resepi ..hanya klik je ni...Resepi gulatan tuna makaroni cheese. Saya ikut sebijik resepi ni. Cumanya saya tambah brokoli.


banyaknyer kami makan...

Kami pun makanlah..erm..yummy..sedapnyer rase die. Suami saya pun suke dan katanya kalo tambah brokoli banyak lg best. Anak2 tak bape minat lak gulatan ni, tapi aniq sangatlah suke.. Tapi makanan bercheese ni kita cepat muak. So, pasni 2,3 bulan lagi baru leh nak buat lagi.ok...jumpa lagi..wassalam






Comments

Popular posts from this blog

Cara daftar dengan kementerian kewangan secara online..

Lesen G.D.L

Cara membuat permohonan tambah bidang dengan Kementerian Kewangan Malaysia(MOF)