(your code)

Rakan seperjuangan ;-)

Friday, January 28, 2011

Proses rumah..kedai..

Salam buat semua pengunjung..
.
Uishh..lamernyer mama izan tak update erk..maklumlah seminggu akhir tetiap bulan memang bznyer mengalahkan YB.
.
Mama izan wat proses bersihkan umah, dok lap habuk2 yang melekat kat barang2, buang sesawang. Bila wat kerje2 umah, kerja2 ofis hold dulu..kecuali kalo ade mende2 penting, mama izan akan terus buat..
.
Tapi kalo bab2 mengemas mainan or kusyen yang berselerak..ikut moodlah..sebabnyer bila dah kemas, x sampai 5 minit pun dah bersepah lek..wat penat badan jerkan. Tapi kalo tak kemas bila kita jalan terpijak serpihan mainan kita gak yang sakit..betul x??
.
Malam ni akan bertolak ke klang..lamer tul xlek klang...memang kami bz sket dengan projek luar..esok akan ke jenderam pula, umah PIL mama izan.Rasenyer kalo bukan sebab nak setelkan PTPTN ujrah tu..kami x balik kot...sebab banyak mende nak prepare kat kedai.. sebab CNY kali ni cuti 4 hari berturut2, bayangkan betapa ramainyer kastemer nanti..maklumlah..kami nilah satu2nyer kedai hardware diy kat bandar temerloh ni.
.
Kami berharap segala2nya akan dipermudahkan..amiin..doakan yer kawan2..may be ade kawan2 yang doanyer dimakbulkan..alhamdulillah.
.
ok ..jumpa lagi..wassalam..

4 comments:

  1. Masa anak2 kecik dulu kak Zai sediakan satu bilik untuk mereka main,kalau bersepah pun tak nampak,tutup aje pintu.

    ReplyDelete
  2. budak2 mmg mcm tu...
    dulu2 anak kak ain pun mcm tu jugak...
    sabarrrr jer laaa...

    ReplyDelete
  3. k.zai:budak zaman sekarang ni memang hyper aktif..dah sediakan bilik main pun..abih seluruh umah bersepah..

    ReplyDelete
  4. k.ain: a..ah..now lam tahap uji kesabaran..baby aniq dengan nakalnyer...baju yg dah lipat habih dipunggah..pandai lak buka lemari tuh..

    ReplyDelete