(your code)

Rakan seperjuangan ;-)

Sunday, January 2, 2011

Ayamas jiran baru

Salam buat semua...
Semalam ialah hari pembukaan kedai Ayamas iaitu jiran baru kami. Alhamdulillah rezeki awal tahun, harini mereka bagi seekor ayam bakar black pepper free, kalo x regenye RM23.90.
.
Kenyangnya makan ayam ni. Semlm dah makan seekor juga, semalam ade diskaun separuh harga tu yang kami beli banyak.
.
Kedai ni ade jual produk2 yang frozen dari ayamas dan yang siap masak pun ade. Macam2 ade, trylah datang tengok.
.
.
mama izan posing depan ayamas..ahaks

Anak2 ni seronoklahkan dok melepak kat restoran ni, sebab ade maskot ayam ...tapi bila suh pegi dekat nak bergambar takut lak.


maskot ayam




Dapat belon lagi...lagilah hepi..takdelah boring bebudak ni kan.

myra asik dok minta belon jer..sebab tu banyak..

Semoga dengan adenyer ayamas ni kedai kami pun dikunjungi oleh ramai pelanggan dan bertambah rezeki kami.

ok..wassalam

No comments:

Post a Comment