(your code)

Rakan seperjuangan ;-)

Wednesday, November 14, 2012

Play with non-toxic clay

Alhamdulillah...beberapa weekend yang lalu, saya ke pasaraya membeli sedikit barang. Saya pun sengajalah tengok tempat permainan, kot-kotlah ada mainan yang boleh meningkatkan daya kreativiti anak2.
Lama jugalah saya pusing2, sehinggalah saya terjumpa "colourful non-toxic clay". "ni mesti anak2 suke ni, harga pun x mahal"..detik lam hati jer.
Erm..saya pun ambil satu. Memang tepat jangkaan saya sesampai je rumah terus tunjuk pada anak2, mereka sangatlah xcited dan terus bermain dengan non-toxic clay tu.
Sebenarnya saya dah lama cari non-toxic clay ni, tapi tidak ketemu.
Dan inilah hasil kreativiti anak2 saya...sungguh tak diduga..
>
>
 
 

hasil  k.mia, ditilnye die buat..dengan mata, hidung rambut...
 
 
"Amirul buat apa tu"..tanya saya.."..mm..mirul buat anaconda.."katanya
"ha..ha...xde rupe ular pun mama tengok.." balas saya.."..adelah mama, ni panjang ni macam anaconda, x baik tau mama cakap macam tu berdosa.."..katanya lagi..
Yerlah2...apa2 jerlah..janji anak2 enjoy main dengan non-toxic clay tu..
 
 

ni..ha..anaconda abg.amirul...
 
 
So, kepada sesiapa yang nak cari non-toxic clay ni, carilah di pasaraya berdekatan anda, tak pun kedai mainan...rasenye ade tu. Salah satu cara meningkatkan daya kreativiti anak2.
Kalau ade surirumah yang rajin main dengan tepung bolehlah wat clay sendri.
Please click here "homemade clay" for ur kids.
Cukup setakat ini, mana yang baik kita kongsikan.ok..jumpa lagi..zai jian..
 
 


No comments:

Post a Comment