(your code)

Rakan seperjuangan ;-)

Wednesday, December 22, 2010

Tatkala hero2ku bersama

As salam..buat sume pengunjung setia teratak ini....

Untuk kali ini ingin mama bercerita tentang kerenah hero2 mama izan ni di waktu pagi. Iaitu semasa kakak mia disekolah. Biasanye kak mia akan ganggu or kaco diorang ni nak "wat keje".
.
Baby aniq mama izan dah latih minum susu formula..tak kan nak menyusu badan sampai besar. So, kene latih dari awal supaya dapat biasakan pegang botol sendri. Sebelum ni memang cabaran, die tak nak langsung minum susu botol.
.
Elok jer nampak minum susu sesama..kalo mase abang mengusik habih melalak2 aniq tu.
.



Tengok tu ntah watperlah dengan hanger tu..dah sudah main nanti bersepah2..terbongkok2lah mama nak mengutipnyer mase nak sapu sampah. Kononnya nak mancing ikan..ye..ye..oo..jer ni.




Anak2 ni macam2 ragam..biarkan jerlah main..jangan main yang merbahaya sudah. kalo kak mia dah lek sekolah lagilah bertambah huru haranyer umah ni. Kusyen2 tu mesti dok kt lantai sumer, mainan2 lam kotak berterabur kat lantai..kalo mainan memang dah bersepah diorang ni pandang pun tak. Anak2 ni agaknyer tak leh tengok umah kemas, rimas agaknye. Mama izan lak kalo bersepah2, jadi serabut kepala ni.
.
bagaimana dengan anak2 anda, adakah baik2 saje atau samer jer?
komen tau...
wassalam..


No comments:

Post a Comment